Zadzwoń: 600 974 696

Odbiór mieszkania

Odbiór mieszkania w Warszawie z Kul-bud

Odbiory mieszkań w Warszawie przez kierownika budowy – pełna list poniżej



Odbiór Mieszkania Warszawa z Kul-bud – Profesjonalizm i Pewność

Zakup nowego mieszkania to ekscytujący moment, ale zanim zaczniesz cieszyć się swoim nowym domem, upewnij się, że wszystko jest w idealnym porządku. W Kul-Bud oferujemy profesjonalny odbiór mieszkań w Warszawie, zapewniając Ci spokój i pewność, że Twoja nieruchomość jest wolna od wad. Z nami każdy szczegół zostanie dokładnie sprawdzony, abyś mógł zacząć nowe życie bez obaw!

Dlaczego warto wybrać Kul-Bud do odbioru mieszkania?

Spokój ducha: Z nami masz pewność, że Twoje mieszkanie spełnia wszystkie normy budowlane i jest gotowe do użytkowania lub remontu.

Ekspercka precyzja: Pod okiem inżyniera Matusika skrupulatnie weryfikujemy każdy aspekt techniczny Twojego mieszkania, wykrywając nawet najmniejsze usterki, które deweloper powinien naprawić na swój koszt.

Oszczędność czasu i pieniędzy: Dzięki naszej wiedzy i doświadczeniu unikniesz kosztownych napraw w przyszłości, wynikających z przeoczonych wad.

Profesjonalne wsparcie: Oferujemy kompleksową pomoc na każdym etapie odbioru, od weryfikacji technicznej po zgłoszenie usterek deweloperowi.

Jak przebiega odbiór mieszkania z Kul-bud?

  1. Ustalenie terminu odbioru z deweloperem.
  2. Rezerwacja terminu odbioru w naszej firmie.
  3. Spotkanie na odbiorze – dokładnie sprawdzamy stan techniczny nieruchomości i szczegółowo objaśniamy każdą usterkę.
  4. Zgłoszenie usterek deweloperowi – po odbiorze przekazujemy listę usterek.

Co zyskujesz, korzystając z usług Kul-bud?

  • Bezpieczeństwo: Masz pewność, że Twoje mieszkanie jest w dobrym stanie technicznym. Oferujemy najszerszy zakres usług odbioru mieszkań w Warszawie.
  • Oszczędność: Wykrycie ukrytych wad pozwala uniknąć niepotrzebnych kosztów związanych z ich naprawą po zakończeniu remontu.
  • Profesjonalizm: Dzięki naszemu doświadczeniu i wykorzystaniu specjalistycznego sprzętu jesteśmy w stanie wykryć nawet te usterki, które nie są widoczne gołym okiem.

Z przyjemnością oferujemy Państwu profesjonalny odbiór mieszkania w Warszawie – zarówno z rynku wtórnego, jak i od dewelopera. Oferujemy darmowy odbiór lub w wyjątkowo korzystnej cenie, dostosowanej indywidualnie do Państwa oczekiwań.
Nazywam się Łukasz Matusik, jestem inżynierem budownictwa, w branży budowlanej nieprzerwanie pracuje od 15 lat natomiast w odbiorach technicznych, wykonywaniu opinii technicznych na temat stanu budynków pomagam Państwu od ponad 10 lat

Do tej pory udało mi się sprawdzić ponad 2,5 tysiąca mieszkań, w tym również lokale, domy, zabudowy bliźniacze i szeregowe z rynku wtórnego.

Wieloletnie doświadczenie w branży budowlanej, nadzór i kierowanie pracami budowlanymi oraz bardzo dobra znajomość polskiej normy, przepisów techniczno- budowlanych, prawa budowlanego pozwala mi bardzo szybko i skutecznie zweryfikować wady, niezgodności i usterki w lokalach, budynkach, domach.

W ramach świadczonego odbioru mieszkania sprawdzamy

1. BADANIE KAMERĄ TERMOWIZYJNĄ, DZIĘKI KTÓREMU OKREŚLĘ:

  • Miejsca największych strat cieplnych,
  • Szczelność okien, drzwi i poprawność ich montażu,
  • Lokalizację mostków termicznych (miejsca, gdzie wieje pod oknami lub z wentylacji)
  • Lokalizację źródeł zawilgoceń wraz z obszarem szkody,
  • Poprawność wykonania ogrzewania podłogowego, grzejników, weryfikacja położenia rur grzewczych pod wylewką,
  • Miejsca korozji biologicznej tynku
badanie kamerą termowizyjną podczas odbioru
odbiory

2. BADANIE TYNKÓW:

  • Sprawdzenie geometrii, sprawdzenie płaszczyzny,
  • Sprawdzenie pionów z podaniem odchyłki od linii prostej,
  • Sprawdzenie przecinających się płaszczyzn od kąta prostego,
  • Sprawdzenie przyczepności tynków, ogólnej jakości zgodnie ze standardem

3. BADANIE WYLEWEK:

  • Sprawdzenie poziomu wylewki,
  • Sprawdzenie płaszczyzny wylewki,
  • Sprawdzenie twardości,
  • Weryfikacja ewentualnych uszkodzeń, wszelkich odchyleń jakości od normy
odbiór

odbiory mieszkań

4. WERYFIKACJA PARAPETÓW WEWNĘTRZNYCH I ZEWNĘTRZNYCH

  • Sprawdzenie poprawności montażu, w tym szczelność połączenia ze stolarką i tynkiem,
  • Weryfikacja spadku,
  • Weryfikacja jakości- odnośnie ewentualnych rys, uszkodzeń mechanicznych, wad punktowych

5. BADANIE STOLARKI OKIENNEJ:

  • Sprawdzenie poprawności montażu i kompletności okuć,
  • Weryfikacja prawidłowości działania,
  • Weryfikacja jakości wykonania
  • Badanie szczelności
  • Sprawdzenie szyb pod kątem rys, wad fabrycznych
odbiór mieszkania

6. BADANIE WILGOTNOŚCI, DZIĘKI KTÓREMU OKREŚLĘ:

  • Poziom wilgotności wylewki,
  • Poziom wilgotności tynku,

7. BADANIE WYMIARÓW LOKALU:

  • Weryfikacja wysokości pomieszczeń,
  • Sprawdzenie wymiarów otworów drzwi wewnętrznych,

8. POWŁOKA MALARSKA:

  • Weryfikacja jakości, przyczepności powłoki do podłoża,
  • Weryfikacja wyglądu, krycia i kolorystyki, struktury

9. DRZWI WEJŚCIOWE DO LOKALU:

  • Sprawdzenie poprawności montażu,
  • Sprawdzenie szczelności docisku uszczelek i ich jakości,
  • Sprawdzenie klasy odporności na włamanie,
  • Ocena wizualna pod kątem uszkodzeń mechanicznych

10. BADANIE INSTALACJI ELEKTRYCZNEJ

  • Wykonanie testu bezpiecznika różnicowo – prądowego (weryfikacja skuteczności działania),
  • Sprawdzenie napięcia w gniazdach i puntach oświetleniowych,
  • Sprawdzenie rozmieszczenia punktów względem projektu i standardu wykończenia,
  • Sprawdzenie poprawności opisu skrzynki TM

11. BADANIE INSTALACJI TELETECHNICZNEJ

  • Weryfikacja lokalizacji punktów teletechnicznych,
  • Sprawdzenie poprawności instalacji domofonu,
  • Wykonanie testu instalacji internetowej,
  • Sprawdzenie poprawności sparowania żył skrętki i końcówek RJ, sprawdzenie sygnału między punktem docelowym, a skrzynką teletechniczną,

12. BADANIE INSTALACJI WOD.- KAN.

  • Sprawdzenie wysokości doprowadzenia punktów podejściowych,
  • Weryfikacja poprawności lokalizacji punktów względem projektu i kart aranżacyjnych,
  • Weryfikacja średnic rur względem projektu i standardu,

13. BADANIE INSTALACJI CENTRALNEGO OGRZEWANIA:

  • Sprawdzenie montażu grzejników,
  • Sprawdzenie skuteczności działania grzejników i instalacji ogrzewania podłogowego,
  • Ocena wizualna pod względem występowania rys, uszkodzeń mechanicznych, wad fabrycznych

14. BADANIE INSTALACJI WENTYLACJI:

  • Sprawdzenie lokalizacji i rozmieszczenia kratek wentylacyjnych i ich wymiarów,
  • Wykonanie pomiarów przepływu powietrza

15. SPRAWDZENIE CZĘŚCI ZEWNĘTRZNYCH (BALKON, OGRÓDEK, TARAS):

  • Sprawdzenie spadków,
  • Sprawdzenie jakości montażu obróbek,
  • Sprawdzenie montażu balustrad oraz ich wymiarów i sztywności,
  • Sprawdzenie przyczepności okładzin ceramicznych oraz fugowania,
  • Sprawdzenie niwelacji terenu i ogrodzenia,

16. BADANIE ŚCIAN ZEWNĘTRZNYCH, TERMOIZOLACJI BUDYNKU:

  • Sprawdzenie grubości termoizolacji budynku,
  • Ocena jakości warstw wykończeniowych,
  • Ocena wizualna pod kątem uszkodzeń mechanicznych, wad estetycznych

17. WERYFIKACJA MIEJSCA GARAŻOWEGO, KOMÓRKI LOKATORSKIEJ:

  • Sprawdzenie wymiarów (długość, szerokość, odległość od słupa i ścian),
  • Weryfikacja drogi manewrowej,
  • Sprawdzenie spadków i kierunku odprowadzenia wody w kierunku cieku,

18. SPRZĘT, KTÓRYM SIĘ POSŁUGUJĘ:

  • Profesjonalna kamera termowizyjna marki FLIR,
  • Kamera inspekcyjna,
  • Laser trójpłaszczyznowy,
  • Higrometr,
  • Wilgotnościomierz,
  • Dalmierz laserowy,
  • Taśma stalowa,
  • Anenometr,
  • Poziomica długości 2m,
  • Przymiar kątowy 100/50,
  • Tester okablowania instalacji teletechnicznej,
  • Tester napięcia elektrycznego,
  • Szczelinomierz klinowy,
  • Młotek gumowy,
  • Drabina długości do 3m,
  • Drabina pięciostopniowa,
  • Halogen LED 4tyś. lumenów,
  • Wkrętarko- wiertarka- wiertarka SDS (w przypadku wykonywania odkrywek),

Po sprawdzeniu powyższych czynności sporządzam protokół odbioru i przekazuje go inwestorowi.
Dodatkowo, udzielam informacji, które elementy są krytyczne, które ważne, oraz które mogą generować koszty podczas prac wykończeniowych. Przedstawiam jak dalej postępować ze zweryfikowanymi usterkami.

Wykonuje pomiary powierzchni i na życzenie klienta wykonuje kosztorys materiałów oraz zakresu robocizny, przedstawiam szablon dla firm wykończeniowych w formie kosztorysu.

Koszt odbioru technicznego do indywidualnego ustalenia.

Czym jest odbiór mieszkania od dewelopera i dlaczego jest ważny?

Odbiór mieszkania to formalna procedura sprawdzenia stanu technicznego nieruchomości przed jej przejęciem od dewelopera. Jest kluczowy, aby wykryć wszelkie wady, usterki czy niezgodności z umową przed podpisaniem protokołu odbioru, co chroni interesy nabywcy i pozwala na ich usunięcie na koszt dewelopera.

Kiedy najlepiej umówić się na odbiór mieszkania?

Odbiór mieszkania odbywa się zazwyczaj po zakończeniu budowy, ale przed przeniesieniem własności. Zaleca się umówienie się na odbiór w ciągu kilku dni od otrzymania wezwania od dewelopera, aby mieć czas na ewentualne poprawki przed ostatecznym terminem.

Czy muszę mieć ze sobą jakieś dokumenty na odbiór?

Tak, koniecznie zabierz ze sobą umowę deweloperską wraz z załącznikami (takimi jak standard wykończenia, rzuty mieszkania), a także prospekt informacyjny. Dobrze jest mieć też listę ewentualnych pytań lub wątpliwości.

Czy mogę sam dokonać odbioru, czy lepiej skorzystać z pomocy specjalisty?

Odbioru można dokonać samodzielnie, jednak ze względu na złożoność procesu i konieczność znajomości norm budowlanych oraz prawa deweloperskiego, zdecydowanie zaleca się skorzystanie z pomocy doświadczonego inżyniera budownictwa lub inspektora budowlanego. Specjalista jest w stanie wykryć wady niewidoczne dla laika i skuteczniej wyegzekwować ich usunięcie.

Ile kosztuje usługa odbioru mieszkania w Warszawie?

Cena usługi odbioru mieszkania zależy od metrażu lokalu oraz zakresu świadczonych usług. Prosimy o kontakt w celu uzyskania indywidualnej wyceny dopasowanej do Państwa potrzeb.